Ceník

Často se nás ptáte, kolik stojí vytvoření virtuální prohlídky. Jde o jednu z Vašich nejčastějších otázek! No a protože virtuální prohlídky pro Google Mapy jsou jedním z klíčových produktů, není to pro nás žádným překvapením.

Malé virtuální prohlídky

Obecně se hodí pro menší maloobchody, restaurace a kavárny v rámci jednoho hlavního prostoru.

Cena za 1 krok 590,-

Cena platí od 1 do 10 kroků

Střední virtuální prohlídky

Tato možnost je vhodná pro mírně větší prostory s malým počtem klíčových oblastí, jako jsou kliniky, showroomy a tělocvičny, ale i menší hotely nebo penziony.

Cena za 1 krok 550,-

Cena platí od 10 do 20 kroků

Velké virtuální prohlídky

Ideální pro několik velkých oblastí, jako jsou místa konání akcí, památková místa a občanská centra nebo hotely.

Cena za 1 krok 490,-

Cena platí od 20 do 30 kroků

XL virtuální prohlídky

Ideální pro podniky s velkým počtem prostor, jako jsou hotely, školy a další rozsáhlé prostory.

Cena za 1 krok 450,-

Cena platí od 30 kroků

Co je součástí ceny

  • Konzultace a samotné nafocení 360° fotografií potřebných k realizaci virtuální prohlídky.
  • Výroba prohlídky a její publikování ve vybrané službě Google Mapy nebo Matterport.
  • Registrace a nastavení profilu na Google Mapy.
  • URL adresa pro prezentaci prohlídky na vlastním webu nebo pro snadné sdílení virtuální prohlídky např. na Facebook.
  • Kompletní sada 360° fotografií pro další možné využití a podpoře na sociálních sítích.
  • Virtuální prohlídka je plně kompatibilní na všech typech zařízení a OS.
  • K prohlídce možnost využít 3D brýle.
  • Jednorázová platba, žádné měsíční poplatky.

V případě zvolené prohlídky Matterport

  • Je účtován poplatek za pronájem prohlídky na webovém serveru Matterport v částce 1200,-/6 měsíců.

Jak může vypadat virtuální prohlídka Matterport

Co cenu virtuální prohlídky ovlivňuje?

Hlavním faktorem, který ovlivňuje cenu našich 360° virtuálních prohlídek, je počet 360° panoramatických scén (kroků, kde se pořizuje 360° fotografie), které musíme pořídit, abychom efektivně nafotili Váš obchodní prostor,

Skvělý způsob jak odhadnout cenu vaší virtuální prohlídky může být podlahová plocha, ale není to hlavní faktor. Některé prostory mají více otevřených prostorů než jiné a to znamená, že k zachycení může být zapotřebí méně 360° panoramatických scén (kroků, kde se pořizuje 360° fotografie).

Naopak, někdy jsou i malé prostory plné uliček nebo různých předmětů, což vyžaduje naopak více 360° panoramatických ​​scén (kroků, kde se pořizuje 360° fotografie) potřebných k vytvoření dokonalé virtuální prohlídky.

Níže je uveden rozpis všech služeb a díky ním se můžete snadno dopočítat výsledné ceny, pokud si nevíte rady, můžete nám poslat poptávku a cenu pro Vás rádi spočítáme.

Často kladené otázky

Proč si pořídit virtuální prohlídku?

Je pro to mnoho důvodů! Hlavně poskytují více informací potenciálním zákazníkům online a tím snížíte jejich nejistotu.

WOW efekt

Pro doplnění vašeho stávajícího marketingu. Chcete-li zlepšit svou přítomnost na Googlu.

Jak dlouho to trvá?

Focení na místě obvykle trvá dvě až tři hodiny v závislosti na velikosti vaší firmy.
Následné zpracování a sestavení prohlídky i její integrace do Googlu obvykle trvá týden.
Podle rozsahu a počtu kroků můžete obvykle očekávat, že svou prohlídku uvidíte online během 7 až 10 dnů.

Mohu to dát na svůj web?

Vaši virtuální prohlídku lze snadno vložit na vaše webové stránky a my vám to doporučujeme. Rádi vám s tím pomůžeme.

Kolik to stojí?

Virtuální prohlídka je skutečně velmi cenově dostupná. Doporučujeme se podívat do našeho ceníku a pro podrobnou cenu vyplňte náš poptávkový formulář.

Jaká je životnost prohlídky?

Prohlídka Google Street View může na Googlu zůstat po neomezenou dobu. Záleží na Vás jak dlouho si jí budete chtít používat, nejčastěji do doby rekonstrukce nebo velkých změn. Pak vznikne potřeba ji znovu pořídit, ale je to jen na Vás.

Jak je to ve srovnání s videem?

Na videu režisér rozhoduje o tom, co divák uvidí a jakým tempem jsou informace prezentovány. Virtuální prohlídka se liší v tom, že umožňuje vašim zákazníkům prozkoumat Váš prostor vlastním tempem, dívat se směrem, kterým se chce dívat, posouvat se vpřed nebo zpět a dokonce si i přibližovat body zájmu.